a just wanna scream, how could this happen to me.

I personligt.,
Idag är hon jättetrött, vill sova mer, mer, mer!
Och självklart ska jag jobba idag, urk, me don't want to! 11.00 - 21.00, riktigt skitpass om ni frågar mig.
10 fucking timmar, och jag VILL INTE!
Snälla, kan ingen vänlig själ ge mig ett jobb? ;) hihi. Nej, jag vet, det fungerar inte så, men jag vill inte vara kvar på Hemköp, hata, hata!
Nu fick jag ut lite aggressioner, så nu ska jag väl lyckas le mitt fåniga leende i kassan på jobbet, ansiktet är ju helt stelt efter en sån här helvetesdag.
Ikväll ska jag kanske cykla förbi hemma hos sandra efter jobbet, om jag orkar, känns som om jag borde åka hem och sova direkt, för börjar jobba kl 10 på lördag morgon.
Nu blir det frulle. :) so long.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: