.Skipping beats, blushing cheeks I am struggling

I personligt.,
Dagen har varit lång och än är den inte slut. Men den har varit desto bättre än jag trodde att den skulle bli. :)
Träffade Sandra och följde med henne till stallet, och där provred vi hennes häst, med sadel denna gång och eftersom han är en gammal travare gick det med en sjuhelvetes fart när han väl satte igång att trava. Det fanns inte en chans att jag skulle klara av att rida lätt på honom, så jag studsade runt istället och försökte hålla mig kvar, haha. :) Och sen ville Sandra att jag skulle galoppera lite med honom så han fick jobba lite hårdare och jag gjorde det i en uppförsbacke och det gick bra tills vi mötte en tant med två hundar och hästen började hoppa och studsa så jag fick klamra mig fast för att inte ramla av, ;) haha. När jag sen vände en bit fram på vägen och skulle trava tillbaka till Sandra, trodde jag, så satte han av i full galopp och kutade bara raka vägen förbi Sandra med mig studsandes på och jag drog och drog i tyglarna men han ville inte stanna förrän kanske 50-60 m längre bort.
Och det här garvade sandra skitmycket åt, och det kan jag förstå för tänk er vilken syn ;) mohahahaa!
Nu har jag väldigt ont på insidan av låren och i rumpan, hihi.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: