potential of a superman.

I personligt.,
Idag är jag fortfarande sjuk, hostar osv. och blödde näsblod idag och nu kan jag inte använda nässpray och därför är jag riktigt täppt i näsan och låter konstigt och snörvlar heela tiden, stefan blir irriterad men vi snörvlar ikapp.
Men förutom det har jag haft en riktigt trevlig vanlig dag, följde med pappa på lite ärenden på förmiddagen och sen följde jag med honom hem till björktjära och tvättade lite, samtidigt som jag och simone hjälptes åt att packa ihop alla mina saker i flyttlådor, :) och sen städade vi min stuga och simone blev lite vild och galen med damm-maskinen (haha) och välte ner hela teven i golvet!
Det blev en himla smäll men som tur var höll teven men den funkar inte, om ni förstår.

min pappa är rätt rolig av sig, haha. han köpte en cykelkorg till mig idag på lidl. :)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: