blåst.

I personligt.,
Det blåste ordentligt mycket idag när jag gick ut för att ta en promenad till karlslund där jag skulle möta sandra, jag blåste nästan bort! Jag umgicks med henne hela dagen men var inte riktigt "med" :) är fortfarande sjuk och var väl lite feberyr när vi satt hemma hos henne och pratade om ditten och datten. Men gud så trevligt vi hade, vilket vi alltid har tillsammans. Du är allt bra gullig,
Vi åkte även till a&h och kikade på inredningsprylar, eftersom jag och stefan snart flyttar ihop på riktigt, hihi.
Igår var vi och bestämde tapeter till sovrummet och vardagsrummet, kommer bli riktigt fint när det är klart! :) Vi får nycklarna till lägenheten nästa vecka och kan börja tapetsera då. Jippi!

Nu ska jag spela lite wow, som den nörd jag är ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: