2:an

I personligt.,
Yes, nu har vi äntligen flyttat till en 2:a tillsammans, älsklingen och jag. :) Det är nästan sanslöst vad mycket space det finns nu, hihi. Och badrummet är fräscht och rent, eftersom jag tog på mig mina rosa diskhandskar och skrubbade det skinande rent igår. ;) Och vi har ett köksbord! Haha, för er som inte vet om det så hade vi bara en kokvrå tidigare och där rymdes det inget köksbord så nu är vi lite smått överlyckliga, mohaha.
Och fråga mig inte varför, men jag blev både förvirrad och jätteglad när det stod "m.sundvisson" på dörren hos oss, det kändes liksom inte på riktigt nästan, hihi. Som om det är en dröm, och om det är de vill jag inte vakna, :) För jag har liksom äntligen flyttat hemifrån på riktigt, med adressändring och allt! :D men internet är fortfarande saknat, kommer väl igång om två veckor skulle jag tro.

Och nu sitter jag i skolan och har grymt ont i magen, ska hålla ett tal på svenskan och jag haaatar att prata inför andra människor.

Ciao.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: