.

I personligt.,
Idag känns allt bottentrist, fick världens sämsta besked i skolan vilket resulterade i en hel del tårar när jag kom hem. Men det är mitt eget fel i grund och botten och nu är det bara att bita i det sura äpplet, tyvärr. Fan jävla skit!

Det enda positiva just nu är att jag äntligen hittade en balklänning igår, som även blev betald av min snälla svärmor. Men även det får mig bitter, för jag måste hitta skor och bh till den innan nästa provning, som är redan nästa vecka. Vill nog ha ett par vita pumps, de kan jag även använda på studenten isf.

Jag hoppas det blir en lugn kväll och sen ska jag sova tidigt och förhoppningsvis vakna upp gladare imorgon. Jag ber om ursäkt till alla som läser, jag är bara riktigt arg och ledsen idag.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: