.

I personligt.,
Skidsemestern blev inte som jag hade förväntat mig. Allihopa drabbades av magsjuka, men jag klarade mig undan med enbart två dagars feber. Och vi fick även sällskap av en snöstorm, som varade hela veckan och den såg vackert till att vi inte kunde åka skidor på flera dagar. Skidbacken lockar ju inte så värst mycket när snön yr omkring och det blåser närmare 30m/s :(
Men det  kompenserade vi med att spendera ofantligt många timmar inne i Åre med shopping :), och vi var även på lite sightseeing (stavas?) i ett litet ishotell, vid ett vattenfall och bl.a. Åre Glashytta där vi tittade på glasblåsning. Otroligt fint att titta på, både när de tillverkade glas och att titta på dem som redan var färdiga.
Och sen de mängder av timmar vi spenderade i stugan är oförglömliga, så mycket skratt! ;) Och så många trevliga stunder och samtalsämnen, hihi. De är mer värda i mina ögon än lite skidåkning.
Så jag tackar och bockar för att jag fick följa med. :)

Jag ska dela med mig av lite förevigade minnen snarast.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: