cykel, nej tack.

I personligt.,
Jag är för trött för att orka cykla till skolan egentligen, men jag är så illa tvungen.
Min cykel bara står där ute och hånler åt mig, däcken behöver nog pumpas men jag orkar inte öppna garaget och leta efter cyklepumpen. haha. Fasen vad lat jag är idag.
Sovit som en stock men känner mig ändå inte utvilad. Jobbigt. Imorgon kommer min lillesyster hit. Hoppas hon vill titta på film och prata på fredagkvällen. :)
Och idag kära läsare, kommer min älsklingsfis äntligen hem! Och så som jag har längtat.
Jag slutar tidigt idag och då ska jag cykla hem till honom och städa hans lägenhet så att vi får mer tid till varandra när han väl kommer hem. :)

Nej oj, nu måste jag skynda till skolan. Dumma cykel.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: