bussresa till sthlm.

I personligt.,
Godmorgon,

Jag är trött som ett jehu, och har precis klivit upp ur min varma säng och sagt hej då till stefan. Vi har legat och kramats heela morgonen! :) jättemysigt, hihi.
Och med min vanliga tur så regnar det självklart idag eftersom jag måste gå ner på stan till bussen, vilket kommer resultera i att jag blir skitblöt.
Men förhoppningsvis kan någon snäll själ ge mig skjuss dit. Annars blir det till att ta på sig det urgulliga
regnstället och ta sig en promenad. Haha.
Jag ska åka hem till min mamma och lillasyster :) och umgås med dem i helgen. Det var alldeles för länge sen sist nu, tyvärr.
/
PUSS, jag älskar dig av hela mitt hjärta darlingen. stefan + mikaela. ;)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: