sthlm tur o retur.

I personligt.,

I helgen har jag och min älsklings stefan varit hos mamma och sis. Och söta Mozart såklart. :)

Fredag: Jag klippte mig och sen gick jag, syrran och stefan på stan och fönstershoppade lite.
Lördag: Vi åkte hem till min kusin Emelie som fyllde 5 år. :) Och stefan fick träffa nästan hela min släkt ;) och Emelie öppnade massa paket. Och innan det hade jag och stefan shoppat loss med väldig mkt pengar, ;) tack rara söta älskling!

Söndag: Stefan och jag åkte till sthlm ganska tidigt och när vi gick i Gallerian mötte vi Johan och "Snäckan" ifrån Idol. :) Och stefan tyckte jag var löjlig som blev alldeles till mig men jag är lite töntig ibland ;) hihi.
Och nu är vi hemma och nördar oss vid datorn.

Sis o mamma, jag älskar er.

( och ja jenny :) jag heter inga i andranamn. hihi )


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: