presentkort på systembolaget ;)

I personligt.,
Jag och stefan är nyss hemkomna ifrån Kungsholmen, utanför Segersta. Vi har varit där på firmafest med Oves Audio Video.
Så igår när vi kom dit bytte vi om till gummistövlar och regnkläder och sköt bl.a. luftgevär, åkte fyrhjuling, hade spikslagning, sköt pil och blåste blåsrör och hade frisbee-tävling, ;) riktigt roligt!
Jag vann spikslagningen och fick ett presentkort på systembolaget. ;) hihi. Och sen kom jag trea i hela
6-kampen. :D och fick en ryggsäck. Haha.
Kvällen spenderade vi på en bastuflotte och bastade och badade i en varm tunna. :) och drack cider.
Definitivt trevligare än jag hade förväntat mig, med tanke på att alla var minst 10 år äldre än mig, ;)

Och nu är jag lite klen idag så det blir bara gos och teve-tittande. hihi.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: