full fart mot helgen ;)

I personligt.,
( x ) rökt en cigarett.
(    ) rökt en cigarr.
( x ) varit full.
( x ) hånglat med någon av samma kön.
(    ) varit vittne till ett brott.
( x ) ifrågasatt mitt hjärta.
( x ) varit kär.
( x ) dumpat någon.
(    ) fått sparken.
( x ) sovit naken.
(    ) gjort något olagligt.
(    ) varit i en bilolycka.
(    ) varit i knytnävsslagsmål.
( x ) rymt hemifrån.
( x ) haft känslor för någon som inte känt samma sak.
(    ) blivit arresterad.
(    ) hånglat med en främling.
(    ) gått på en blinddejt.
( x ) ljugit för en kompis.
(    ) varit kär i en lärare.
( x ) skolkat.
(    ) legat med en medarbetare.
(    ) sett någon död.
(    ) varit kär i en av mina Internet kompisar.
( x ) varit utomlands.
( x ) flugit.
(    ) spytt i en bar.
(    ) ätit sushi.
( x ) åkt skidor.
(    ) varit i ett våldsamt förhållande.
(    ) blivit slagen av någon man älskar.
( x ) låtsats att jag varit någon annan.
( x ) älskar eller saknar någon just nu.
( x ) legat på rygg och sett molnen flyga förbi.
( x ) gjort en snöängel.
( x ) haft ett te-party.
( x ) byggt ett sandslott.
( x ) hoppat i en vattenpöl.
( x ) lekt uppklädd.
( x ) hoppat i en lövhög.
( x ) åkt pulka.
( x ) fuskat när jag spelat spel.
( x ) varit ensam.
(    ) använt ett falskt id.
( x ) tittat på en solnedgång.
(    ) varit med i en jordbävning.
( x ) rört en orm.
( x ) sovit under stjärnorna.
( x ) blivit kittlad.
( x ) blivit missförstådd.
(    ) tagit hand om ett råddjur eller en get.
( x ) vunnit en tävling.
(    ) blivit avstängd från skolan.
( x ) haft kramp.
( x ) känt mig som en utstött.
( x ) ätit ett helt glasspaket på en natt.
( x ) hatat mitt utseende.
(    ) varit besatt av post-it lappar.
( x ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna.
( x ) varit vilse.
( x ) varit på andra sidan landet.
( x ) simmat i havet.
( x ) känt som om jag håller på att dö.
( x ) gråtit mig själv till sömns.
( x ) lekt polis och rånare.
( x ) sjungit karaoke.
( x ) betalat för mat med bara mynt.
( x ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort.
( x ) busringt.
( x ) fångat en snöflinga på tungan.
( x ) dansat i regn.
(    ) skrivit ett brev till tomten.
( x ) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om.
( x ) blåst bubblor.
(    ) gjort upp eld på en strand.
(    ) förstört en fest.
( x ) åkt rullskridskor.
( x ) fått en önskan inslagen.
(    ) haft sex med en apa.
( x ) burit pärlor.
(    ) hoppat från en bro.
(    ) ätit hund/kattmat.
(    ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne.
( x ) kysst en spegel.
( x ) sjungit i duschen.
( x ) burit en svart klänning.
( x ) drömt att jag gift mig med någon.
(    ) limmat fast min hand i något.
( x ) fastnat med tungan i metall.
(    ) kysst en fisk.
(    ) varit en cheerleader
( x ) suttit på ett tak.
( x ) skrikit så att jag inte fått luft.
( x ) stannat uppe hela natten.
(    ) inte duschat på en vecka.
( x ) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.
( x ) klättrat i träd.
(    ) haft en träkoja.
(    ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger.
( x ) spelat kyckling.
( x ) blivit puttad i vattnet med kläderna på.
( x ) blivit tillsagd av en främling att jag är het.
(    ) brutit ett ben.
(    ) fångat en fisk och sen ätit den.
( x ) fångat en fjäril.
( x ) skrattat så mycket att jag grät.
( x ) gråtit så mycket att jag skrattade.
(    ) fuskat på ett prov.
( x ) haft en Britney Spears-skiva.
( x ) glömt någons namn.
( x ) kört för fort.
( x ) druckit mjölk direkt ur förpackningen.
( x ) klätt mig i kvinnokläder.
(    ) blivit dumpad.
(    ) smakat på grodyngel.
( x ) varit kär i en kille.
(    ) varit kär i en tjej.
( x ) lekt pyroman.
(    ) varit beroende av ficklampsbatteri.
( x ) ätit köttbullar med mos.
( x ) känt mig elak.
(    ) Kastat macka med en gås.
(    ) Varit med i radio.
(    ) kommit till finalen i en tävling.
(    ) Pratat med en kändis.
(    ) Bor i lägenhet.
(    ) Har barn.
( x ) Har cykel.
(    ) Har bil.
( x ) Har en pojkvän
(    ) Har en flickvän.
( x ) älskar min familj.
 
Dagen började med en tvåtimmars lektion med matte C. Jisses. Eva, jag och c.o. var inte riktigt kloka. Luftens hjältar ekade i klassrummet och eva miste nästan förståndet. Haha. ;) underhållande. Och ikväll ska jag gosa med stefan. <3

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: