Regn, regn och åter regn.

I personligt.,
Det kom en riktig störtskur idag, vår tomt är rena lerbadet nu. :) Och åskan har mullrat till och från hela eftermiddagen men nu är det alldeles tyst, bara isolde som skriker på studsmattan. ;)
Jisses, jag är jättehungrig! Men papi är bakfull idag och orkar inte göra något annat än att sova. ;)
Förhoppningsvis kvicknar han till och ger mig mat. :) Och sen kommer darl. och hämtar mig senare.
Jag funderar på om jag ska köpa morötter och dipp till ikväll och mysa i soffan. :) Jummie.

                                                        

Att sova med min älskling är det bästa som finns, ligga nära honom och höra hur han andas. Känna värmen från hans kropp. <3
/
Kram, inte utan min stefan.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: