Nagellack. :)

I personligt.,
Goddagens,
Jag har målat naglarna idag på morgonkvisten. :) Vita små söta blommor.

Malin och jag, så ensamma som vi är, tog en promenad igår kväll. Gick ner på stan och en sväng ut på Långnäs och tittade på alla alkoliserade människor. ;) Och dem fanns det gott om kan jag säga. Haha. Men här delas det inte ut några kramar hit och dit inte. Men öl. ;)
Idag ska jag och Stefan hem till hans föräldrar och grilla. Jummie! Och ikväll blir det nog ännu en sväng ner på Långnäs och titta på alla onyktra brännbolls-fantaster. :) Kanske mata en anka med bröd också men det återstår att se. tjihi.

Malin - du är helt tokigt snäll. <3

 em o ja - i alla väder.

-
När jag och Stefan kom hem till mig för att hämta min cykel på kvällskvisten hade pappa och kicki inflyttningsfest ( med mycket folk ) och vi fick en drink av papi med bl.a. lime i. :) Jag hade aldrig smakat det tidigare och jag mumsade i mig den illa kvickt för det var väldigt gott. :) Och strax efter tittade jag mig i spegeln och såg att jag var lite röd under ögonen, men jag trodde bara att jag var lite varm. Sen reagerade darl. på att jag var Väldigt röd och det började klia energiskt.
Så självklart gick jag och frågade min allvetande pappa vad det var frågan om och då fnissar han och frågar om jag är allergisk mot lime. Och en av hans vänner tittar på mig och säger att det ser ut som en allergisk reaktion.
Så nu ska jag prova äta lime om någon dag och kolla om det händer samma sak. Och om det gör det är jag antagligen allergisk mot lime. :(
Och det som var så hiimla gott!

Darl. och jag har tagit oss en långpromenad ikväll. :) Och träffade på lite roliga människor. Men nu har jag verkligen ont i fötterna, hade inte världens bästa skor. hiih.
-
Oj, vad mycket klockan är. Jisses. Godnatt. ;)
/
Kram och adjöken.

  
Skrivet av: Anonym
I

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: