Mardrömmar och åska.

I personligt.,
Natten har varit oändligt lång. :( Jag vaknade mitt i natten av en hemsk mardröm och i drömmen så åskade det jättemycket och när jag vaknade trodde jag att allt var lugn och ro. Men tro på fasen att det åskar som sjutton här också! Och jag är rätt rädd för åskan så jag kröp tätt intill stefan och låg vaken i flera timmar tills ovädret försvunnit. Usch. Love you darl. <3

Men nu är det borta och precis som man säger: efter regn kommer solsken, så tittar solen faktiskt fram lite här mellan molnen. :) Och idag ska jag träffa emma. Jippi! Det var allt för länge sedan sist.
-
Em o jag är föör roliga! :) Vi skrattade oss hesa idag. Och som vi pratade, rena hönsgården! ;) Oh vad jag tycker om dig mycket emapema. <3
/
Kram och adjöken.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: