Lillasyster och jag.

I personligt.,

Tillsammans blir vi odrägliga. :) Folk tror nog att vi är galna. Men gud så roligt vi har!
Jag har varit i södertälje hos mamma och martina och jag har nog skrattat konstant hela tiden. <3

Idag var det meningen att jag och malin skulle gå till ABE och plugga lite teori inför körkortet men vädret var inte på vår sida. Regnet öste ner så det blev inget av med de planerna inte. :(
Istället sitter jag bara här och nördar. ;)

Om en människa påstår att alla hennes vänner försvinner. Borde man då tycka synd om henne även om hon inte gör något för att hålla vänskapen vid liv? Hon har så gott som klippt alla band. Vem är det då mest synd om, henne eller hennes vänner som har sträckt ut sin hand utan att få känna en annan hand i sin?
-
Tjihi. Jag har nyss kollat på Hot Chick. Vilken roligt film! :) Man fick sig ett gott skratt. Funderar på att gå och lägga mig snart. Är verkligen trött och det finns inte så mycket annat att göra. Sitter liksom på golvet i Stefans hall nu och fipplar på hans brors dator som står här för tillfället eftersom darl. lägger in lite filmer och sånt på den. Tror jag iaf att han gör. :) Hihi.
Nej nu ska jag borsta tänderna. Godnatt.
/
Kram och adjöken.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: