Fågelmåsar. :)

I personligt.,
Darl. väckte mig kl. 8 imorse när han klev upp. Sen kramades han lite med mig innan han åkte till jobbet.
Gosigt. ;) Och sen somnade jag om tills pappa väckte mig efter tio.
Och sen dess har jag solat lite på balkongen och tittat på film och rört mig så lite som möjligt. ;) Det är så kvavt här i värmen nu. Men jag klagar inte. :) hihi.

Jag längtar efter stefan. <3 Han ska sova hos mig inatt. :)
-
Nu har jag, Stefan och simone varit till björktjära tjärn och badat. Det var jättevarmt i vattnet trots att solen inte lyser ännu. :) Och vi tvättade håret där, så nu är det jättehärligt. ;)
Sen när vi cyklade hem var det massor med fiskmåsar på vägen så jag skrek; Oh massa fågelmåsar! Och plingade med cykel-pinglan och skrämde dem lite. :D hiih.
Nu ska jag kramas! ;)
/
Kram och adjöken.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: