Sing for the laughter and sing for the tears,

I personligt.,
Aptrött, standard när man ska till skolan.
Och igår tog jag bilen till skolan och blev stoppad av polisen, nerverna blev lite sköra. Men det var bara en säkerhetskontroll så jag fick blåsa och visa körkortet. :) Sen i skolan hade vi natur så vi tog ett blodprov på mig och kollade lite saker bl.a. vilken blodgrupp jag hade. Och jag fick även ett till blodprovsstick av Malin på religionen när hon råkade sticka sin penna i min arm. Började blöda även där. hihi.
På eftermiddagen färgade jag håret på Maria och sen åkte vi och jobbade.
Sen ramlade jag ner i sängen och somnade. :)

Alltså jag avskyr dig! What goes around comes around. Du kanske ska tänka på det innan du grävt klar din egen grav.

Och nu ska jag promenera till skolan.
Ciao.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: