dream on,

I personligt.,

I helgen har det bjudits på många skratt och även en och annan tår.
Min älskling lyckades låsa in nycklarna i bilen, och skyllde på mig såklart ;) och jag har gosat med stefans brorsson Melvin, bebisar är så söta!
I lördags morse bakade vi pepparkakor och idag pillade vi på lite kristyr på dem.
Och imorse gick jag ut till bilen, och skrapade bort frosten från rutorna, sen när jag skulle åka låste sig växelspaken och växellådan och jag rinde pappa med gråten i halsen och trodde att jag hade haft sönder bilen. Pappa ringde bärgaren som hämtade bilen, så nu har vi hyrbil tills de har lagat vår bil.
Till min lättnad var det inte mitt fel att den gick sönder.

Och imorgon är det enbart 5 skoldagar kvar, sen är det äntligen jullov! :)
Ciao.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: