dream on,

I personligt.,

I helgen har jag haft det mucho trevligt! Umgåtts med mamma och lillesyster :) i lördags spenderade jag och martina hela dagen i sthlm och shoppade julklappar, phew! Äntligen är alla julklappar för i år klara, känns skönt må jag säga.
Och goa Mozart kom och gosade och kurrade hos mig båda nätterna, sötkatten! Lite sällskap där i mörkret när man gosar med den mjuka lilla tokbollen. Haha. Men han är lite konstig också, han får sina damp ibland ;D men lika söt då också. Men han kan aldrig ersätta Picasso, men jag har kommit att älska Mozart också!
Och nu är jag hemma hos darlingen igen. Vi ska ta en promenad till Ica nu och handla lite mat inför veckan som kommer, ska bli skönt att andas in lite frisk kall luft. Yäjj.

Sis, jag älskar dig.
Ciao.


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: