vattenpölar, ;)

I personligt.,
Hello,

Idag har jag träffat sandra och amanda, :) vi gick på krokanen och åt, tillsammans på sätt och vis. Medan de åt väntade jag på att min mat skulle bli färdig, och när de var klar började jag äta, men vi satt ju åtminstone tillsammans. ;D Och amanda hade väldigt roligt i vattenpölarna men mamma sandra blev inte lika glad eftersom amanda inte hade gummistövlarna på, ;) hihi.
Sen, som vanligt, så spenderade vi lite pengar! Köpte varsin tröja, :) jag tror nog att jag måste förbjuda mig själv att gå med sandra på stan nu, för vi kan verkligen inte låta bli plånböckerna då, ;) haha.
Men alltid lika trevligt att umgås med dig gumman. ( love )
det är bara att konstatera hjärtat, vi är shop-o-holics ;) hihi.

just nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem och krama mig, :)

Tonight blir det antagligen grönsaker och dipp + film tillsammans med mina kära älskvärda vänner; sandra, malin och camilla, :)
( love )
/
Puss

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: