torsdag ^^,

I personligt.,
Goddagens,

Det är fredag imorgon, ;) jag längtar efter helgen, för på lektionen idag så somnade jag nästan. hihi.
I helgen ska jag soova och på lördag ska jag till Furuvik med stefans familj och hans bror med familj. :) Det ska bli trevligt, titta på alla djuren och kanske åka en karusell, ;)

Ikväll ska jag sova tidigt så jag orkar med 2 timmars matte c imorgon bitti, hade den första lektione i det ämnet idag och alla såg ut som frågetecken hela timmen. ;) hihi. Och jag och emma tycker att läraren är läskig. :) Jag tycker om dig så mycket em, <33

Min pojkvän är hemskt dryg idag, han har fått en ny liten familjemedlem i sitt elektronik-sällskap. Och som ni vet skryter pojkar hemskt mycket om sina prylar, och de ska gärna påpeka att vi inte har samma finesser som dem. Suck. De försov sig nog när gud delade ut ödmjukheten. ;) hihi.
Men vi tycker om dem ändå, alla har vi ju våra brister.

Saandra, jag tycker om dig mitt gullpucko, <33 Var envis, för på den här punkten har du helt rätt gumman.
/
Puss,

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: