slut på sommaren,

I personligt.,
Men jag fäller inga tårar för det, ;) sommaren har varit kanon och jag ser framemot en mysig höst med många härliga kvällar med tända ljus och mys, :)
-
sommaren har innehållit mycket;
. otroligt fina minnen med darlingen stefan, love you.
. härliga kvällar och utgångar med vännerna.
. piercing i överläppen.
. gävletripp.
. gotlands-resa.
. mycket cykelturer.
. biltur med familjen s. till vinströmmarna och åktur på stjärten i forsen.
. träffat kusinerna.
. träffat farmor.
. köpt en alldeles egen dator.
. solat och badat mycket!
. mycket skratt ofta pga sandra tofält.
. slingor i håret..
. cityfesten.
oj, det är svårt att komma på allt, :) sommaren 06' kommer jag helt enkelt inte glömma så lätt.
-
Ja, imorgon börjar skolan igen, det känns bra att få lite rutin på livet men jag är dock inte lika glad över de tidiga mornarna, sena kvällarna och läxor, prov. Men det är smällar man får ta, ;) men jag gillar skolan oavsett allt negativt. Iallafall lite, ;)
-
Vi, ( jag och stefan ) åt middag hemma hos hans föräldrar idag tillsammans med hans bror+familj. Och stefans brorsdotter som är 2 år sa att jag var en bärfis, haha, och vägrade ge med sig.
Så här har ni mig, en bärfis, och stolt över det, :D
( en bärfis är någon som gillar bär, helt enkelt, och inte de där äckliga djuren som ramlar ner ur träden. )
Nu är jag hemma och sitter ute i min stuga och lyssnar på musik och njuter av mitt eget sällskap. :) fast det är ganska ensamt vill jag ju erkänna, :(
/
Puss, love you darling.

Sis, du är den goaste lillasyster man någonsin kan önska sig. Jag älskar dig.

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: