phew

I personligt.,
hej,

jag fick en chock idag när jag öppnade dörren till mitt rum, det såg ut som om någon hade slängt in en bomd dit ( och jag tror bestämt att det var jag, hihi ) och dum som jag är fick jag ett ryck och städade det. :) haha.
Eller städade och städade, plockade undan alla saker som låg utspridda på golvet, ;) så nu kan man röra sig fritt här inne igen och man slipper oroa sig för att trampa sönder någon pryl. hihi.

Det sägs att om man äter tillräckligt många läkerol ska de ha en laxerande verkan, 8,) haha, men det har jag verkligen inte märkt av. Och idag har jag knaprat läkerol konstant hela dagen. Jummie.
Jag hoppas att intresse-klubben antecknade det där, för det var mäkta intressant. ;)

Nej, nu går det här överstyr, så jag tar ratten och går. ;) haha. Jag är sinnessjuk idag.
/
PUSS.-

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: