cry me a river.

I personligt.,
Goddag,

Min mobil är söönder, :'( buhuuhu.
-
Det skedde ett mirakel idag, vi fick en lärare som jag faktiskt gillade. Hon var trevlig och undervisar på ett bra och pedagogisk vis och är lite humoristisk. :) Thanks god. ;)
Och jisses vad slut jag är både i huvudet och kroppen, skolan är mer påfrestande än man tror. Jag kommer nog somna så fort jag kryper ner i sängen ikväll, och sen kommer jag vara död tills väckarklockan ringer imorgon bitti. :D haha.-
Om en stund kommer Stefan och hans föräldrar och hämtar mig, vi ska dit och äta middag ikväll och sen ska han klippa sig och sen ska vi hem till honom. Jag älskar min goboll, ;) haha. du är bara för söt!
-
True love last forever, ett år den 28:e.
/
Puss.

  
Skrivet av: Your sisteeeer!
I   Blogg: http://idamartinaa

ett år, det känns som om ni alltid varit tillsammans^^




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: